Evoluce - podvod století

18. října 2009 v 20:11 | Marpefi |  Věda a Bůh
Rád bych zde doporučil velmi zajímavou knihu - Evoluce - podvod století od Hanse-Joachima Zillmera (byl nominován mimo jiné jako mezinárodní vědec roku 2002 IBC a člen New York Academy of Sciences), která naprosto do důsledků nabourává dnešní pojetí evoluce. Rozebírá drtivou většinu aspektů evoluce - od datování, geologie, pralidí, falšování "důkazů" ve prospěch evoluce, až po důsledky evoluční teorie. Autor není žádný spekulant a šarlatán, pokud na každé stránce nenajdete aspoň 3 citace vědeckých studií či jiných empirických důkazů, bude tam nejspíše jen obrázek...Autor především pokládá otázky a nepatentuje si žádný 100% druh pravdy. Opravdu velmi zajímavé čtení, které z desítek milionů let (dle vědeckých odhadů minulých desítek let) jsou pod tíhou dnešních vědeckých poznání stlačeny na desítky tisíc...apod.

Je docela zbytečné se k tomu více vyjadřovat...důkazů apod. je tam více než dost, je třeba pročíst...proto všem zastánců rádoby makroevoluce (mikroevoluce existuje!) vřele doporučuji...pokud však nechcete být vyvedeni z omylu a chcete nadále žít v této iluzi, že jste z opice, nečtěte ji:). Pod recenzí je uveden nějaký ten úryvek z knihy...



Recenze:

Již v knize Darwinův omyl autor dokazoval, že žádná evoluce neproběhla a časová údobí s touto teorií spjatá jsou pojatá naprosto chybně. Od roku 1998, kdy knihu napsal, se již několik jeho předpovědí splnilo. Nově prováděné určování stáří v roce 2004 rovněž potvrdilo, že většina lebek neandrtálců řazených do starší doby kamenné je mladší až o 28 000 let, než se dosud předpokládalo. Z "nejstaršího Vestfálce" z paderbornských písků byl téměř přes noc "nejmladší Vestfálec", protože mu je jen 250 let. V této knize dr. Zillmer, ukazuje, že oficiální názory na historii lidstva, od nejranějších dob až po moderního člověka, se hroutí jako domeček z karet. Vymyšlená fakta, podvržená dogmata a neočekávaná záplava přesvědčivých nálezů, jež nám předkládají ortodoxní vědci, vytvářejí zcela jiný obrázek počátků historie lidstva, než jaká je skutečnost.


Knih podobného ražení naleznete povícero. Samotní někdejší zastánci evoluce odbíhají od svého dogmatu a snaží se jej nahradit něčím novým...každý si v tom musí udělat svůj pořádek a názor, to co nám však odmalička cpou do hlav je pouhá pohádka založená na dohadech. Ale jak říkám...každý ať si obrázek udělá sám...

Ještě 3 články k evoluci (nesouvisí s touto knihou) se stejnými výsledky (jsou jich desítky)....První zde, druhý ZDE a třetí ZDE


Uryvek

1) "Podle evoluční teorie se existující druh mění v průběhu času na nový. Jednotlivé procesy změn se údajně odehrávaly v rozpětí milionů let. Kdyby tomu tak bylo, musel by v každém z těchto nesčetných procesů změn existovat také bezpočet přechodných druhů. Na jedné sraně by tedy musely být v minulosti přechodné formy jako smíšené bytosti, jež by například měly částečné rysy ryby i plaza, na druhé straně by muselo být možné prokázat miliony vývojových stupňů orgánů a končetin. Avšak všichni živočichové známí z vykopávek i žijící dnes (recentní) se jeví jako dokonale vyvinutí a ideálně přizpůsobení. Kdyby byla evoluční teorie správná, "musel by být počet přechodných variet, které se předím vyskytovaly na Zemi, vpravdě nesmírný. Jak je tedy možné, že jich není plná každá geologická formace a každá vrstva hornin? Geologie nám zcela jistě neodhaluje takovou jemně odstupňovanou řadu organismů; a to je možná nejvážnější a největší námitka, kterou lze vznést proti mé (Darwinově) teorii. Vysvětlení však spočívá....v maximální neúplnosti geologických pramenů" (Darwin, 2000, s.357n.).

Darwin tehdy doufal, že v budoucnu bude nějaká přechodná forma nalezena. Přestože se od té doby pátralo po přechodných formách více než zaujatě, neznáme ze zkamenělin jedinou přechodnou formu, přestože od té doby byly objeveny již miliony zkamenělin. Z darwinových pochyb se poznenáhlu vyvinula jistota: zkameněliny nemohou prokázat makroevoluci - na rozdíl od mikroevoluce. Tuto skutečnost přiznává britský paleontolog Derek V. Ager: "Pokud zkoumáme fosilní doklady jednotlivě, na úrovni řádů či druhů, jedna věc je nápadná: ať nacházíme cokoli, nikdo to není pozvolná evoluce, ale náhlá exploze celé skupiny...." (Proceedings of the British Geological Association, sv. 87, 1976, s.133)"

2)....zde se jedná o jeden případ podvodů a padělání "důkazů", které mají uměle podpořit teorii evoluce...."Ernst Haeckel byl dobrým pozorovatelem přírody, ale lačný slávy jako profesor Reiner Protsch (taky podvodník...rozebráno jinde v knize). Proto falšoval své kresby, aby podporovaly teorii, kterou prosazoval. Haeckelovy zfalšované kresby klamně dokazovaly, že se lidské embryo podobá rybě. Když to bylo odhaleno, jeho jedinou obhajobou před akademickým senátem bylo, že ostatní evolucionisté se podobných hanebností dopouštějí také.

"Po tomto kompromisním přiznání k podvrhu bych se vlastně měl cítit zahandben a zničen, ale mou útěchou je, že vedle mě sedí na lavici obžalovaných stovky dalších spoluviníků, mezi nimi řada nejspolehlivějších pozorovatelů a biologů skvělé pověsti. Převážná většina všech vyobrazení v nejlepších učebnicích biologie, v pojednáních a zprávách by si zasloužila stejnou měrou obvinění z podvrhu, neboť jsou všechny nepřesné a více či méně padělané, schematické a vykonstruované" (Hitching, 1982, s.2004) Padělky na široké frontě! Poté, co si podvodníci spálili prsty na vývoji člověka, přišli s novým mýtem: z dinosaurů se prý vyvinuli ptáci....."

3)..."Pomocí názorných příkladů a s pomocí nových myšlenkových postupů byla evoluční teorie odhalena jako moderní pohádka. Aby pravda ukrytá ve vědeckém odpadu nebyla odhalena, používá se potlačovacích mechanismů, které americký molekulární biolog Jonathan Wells popisuje takto: " Dogmatičtí darwinisté začínají těsným omezováním interpretace důkazů a tvrzením, že to je jediný způsob provozování vědy. Kritici dostávají cejch nevědeckosti, upírá se jim možnost publikovat příspěvky v hlavních časopisech, jejichž vydavatelská grémia ovládají dogmatici. Kritikům se odpírá podpora ze strany státních orgánů, jež postupují navrhované projekty ke "kolektivnímu" posouzení dogmatikům, a tak jsou kritici pozvolna z vědecké komunity úplně vytlačováni. V tomto procesu veškeré důkazy proti darwinovskému názoru jednoduše mizí, stejně jako svědci proti mafii. Nebo se důkaz pohřbí ve specializovaných publikacích, kde ho dokážou najít jen specialisté. Jakmile se umlčí kritici a všechny důkazy se zametou pod koberec, dogmatici prohlásí, že vědecká debata o jejich teorii právě probíhá a že proti ní nejsou žádné důkazy" (Wells, 2000, s.235n.)......

atd atd. (nechtěl jsem dávat konkrétní úryvky, kde se podrobně rozebírá stáří geologických nánosů, metodologii výzkumu atd....tudíž spíše obecné úryvky - závěry...


Mé další poznámky:

- věděli jste, že když přiblížíte 50 000x bakterie, naleznete mechanismus, který má neuvěřitelnou strukturu a podobá se motoru? Každá buňka, DNA apod. obsahují neuvěřitelné množství informací, které se nemohly sami od sebe vytvořit (nemluvě o velmi citlivém rozložení, kdy i jediná část jinak poskládaná by činila další tisíce mechanismů nefunkčními!)

- věděli jste, že se nalezly i kosti dinosaurů, které v sobě měly krev a měkké vazivo? Tudíž použitelnou DNA? (naprosto nereálné při současném evolučním paradigmatu)

- věděli jste, že se našlo mnoho důkazů, že lidé žili spolu s dinosaury? (donedávna se všechno toto považovalo za podvrh, dnes už tato hypotéza nemůže obstát)

- kostry dinosaurů, "lidoopů" a lidí se nalézají vesměs ve stejných geologických vrstvách? (pokud by byla evoluční teorie správná, za ty miliony let by toto nebylo možné)

- atd. atd....to bylo jen tak bokem:)

Obecný článek na téma Vědy a existence Boha jsem napsal zde "V(d)ěčné téma - Věda vs. Bůh"

Na závěr uvádím seznam, kde se stovky vědců veřejně podepsalo a projevilo tak svůj skepticismus k evoluci, která je nám stále předkládána za dogma. Jedná se však jen o špičku ledovce...Kdo tedy pochybuje, že by mohl někdo vzdělaný odmítat evoluci, pak teď bude muset otevřít oči...

Odkaz ZDE (kliknout na "download the list")

- Přikládám také ještě mnoho desítek citátů významných osobností vědy, kteří se vyjadřují k Bohu...ZDE
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Freddy Freddy | 19. října 2009 v 22:33 | Reagovat

Jake jsou dalsi teorie o vzniku vseho......a kolik je publikaci na popreni vsech techto teorii?
:-)

1.) kreatismus - nadpřirozená bytost
2.) panspermie - život dosazen z jiných planet
3.) eternismus - život vznikl všude, kde jsou pro něj podmínky
4.) samozrození - z neživých -> živé
5.) postupná abiogeneze - a)chemická - čpavek
b) biochemická - první nukleové kyseliny a koacerváty, první životaschopné bílkoviny
c) biologická - prabuňky - eobionti -> první novobuněčné -> kolonie -> první mnohobuněčné -> obligádní společenství

btw: co by se deti mely ucit ve skole, kdyz podle me vlastni zkusenosti clovek v takoveto vyvojove fazi nedokaze prilis myslet?vse?

2 Marpefi Marpefi | 19. října 2009 v 22:41 | Reagovat

[1]: Tato publikace neříká naprosto nic o tom, jak to bylo (resp. se nepřiklání k žádnému tebou zmiňovanému)...prostě evoluci sestřeluje...

jinak...veškeré ty body, co jsi jmenoval jsou vlastně jedno...evoluce...jen nazíráno z jiného pohledu (jak se to stalo)...

3 Freddy Freddy | 19. října 2009 v 23:12 | Reagovat

vc. kreatismusmu? ,-)

4 Marpefi Marpefi | 19. října 2009 v 23:40 | Reagovat

[3]: veškeré "tvé" body (mimo kreaci)...protože vím, že tento jediný bod nezastáváš, tak jsem myslel, že ti to je jasné:)

5 Marpefi Marpefi | 21. října 2009 v 18:42 | Reagovat

teď se to nějak nevyhvězdičkovalo...takže delete...příště bez p..., šlo by to?

6 Freddy Freddy | 21. října 2009 v 18:57 | Reagovat

muj koment byl smazan!!!!!!
co je zavadne na jupiiiiiiiiiiiiii

7 Marpefi Marpefi | 21. října 2009 v 23:01 | Reagovat

[6]: jupí bych ještě skousl, ale tu pi.. už ne:-D....a pokud tam chceš nechat čistě "jupíííí", tak mi vysvětli co má společného s článkem? :-?  :-D

8 En En | E-mail | Web | 21. října 2009 v 23:49 | Reagovat

Třeba jupííí, ta kniha konečně vyšla? Jinak si jí asi najdu na internetu a kapku prostuduji. Nemáš odkaz přímo na text?

9 Marpefi Marpefi | 22. října 2009 v 0:08 | Reagovat

[8]: uf ee...nějak jsem ji vykoumal náhodou v knihovně u přítelkyně:). Idea je jasná - evoluce je ještě větší volovina, než si ateisté myslí, že je víra v Boha...celá kniha je o argumentech a vědeckých pracech, které tento domeček z karet bourají (různé úrovně...od geografie, geologie, biologie, až po já nevím co...). Musíš někde vygooglit pdfko třeba...jinak ti neporadím

10 Freddy Freddy | 22. října 2009 v 20:49 | Reagovat

vypis slova co se nemaji psat

11 Freddy Freddy | 22. října 2009 v 21:03 | Reagovat

jinak ted me napada, ze nechapu smysl webu - jde o vlastni nazory autora, ci o sprostredkovani jinych nazoru

12 Marpefi Marpefi | 22. října 2009 v 21:49 | Reagovat

[11]: první k prvnímu návrhu...

co se nemá psat? Nadávky, urážky, voloviny, které nemají s obsahem textu nic společného apod...

ted k druhé otázce...smyslem je předložit jak argumenty, tak v některých oblastech vlastní názory...

13 Freddy Freddy | 22. října 2009 v 23:10 | Reagovat

zkus to objetivneji

14 Freddy Freddy | 22. října 2009 v 23:11 | Reagovat

muj predsly jupiiii koment mel co docineni s tematem
:-x  :-P

15 Marpefi Marpefi | 22. října 2009 v 23:23 | Reagovat

[13]: objektivněji? jak ještě více chceš objektivněji dát informaci o tom, že je veřejnost krmena bláboly o evoluci?..

16 Freddy Freddy | 23. října 2009 v 9:45 | Reagovat

stejene jako napsat clanek o hanobeni vericich ze verici verejnost je krmena blaboly (jiste existuji zdroje)
nejde o to pravdivos ale clanek vedeny s odstupem i k vlastnimu a podstoupit mu stejnou miru kritiky, jako jsi venoval evoluci

17 Marpefi Marpefi | 23. října 2009 v 10:58 | Reagovat

[16]: máš pravdu, existují vždy meče na obě strany, nicméně není třeba sem psát kritiku věřících, neboť ta je desítky let naprosto ve vedení a až moderní věda může dát argumenty, které potvrzují existenci Boha....v minulosti nikdo nemohl alespoň zhruba vypočítat pravděpodobnost vzniku života, nenašli Noemovu Archu, Sodomu a Gomoru, archeologické nálezy odmítající dosavadní evoluci, atd. atd....teprve teď to alespoň zhruba lze..jenže je evoluce natolik zažitá, že se jí bude krmit dál a dál...proto k ní nemohu být objektivní....nebo spíše "objektivní" už jsem...

kdybych věděl, že ty jako např. zloděj jsi něco ukradl a já šel svědčit proti tobě, byl bych neobjektivní? ...

18 Pavel J. Pavel J. | Web | 7. června 2011 v 13:38 | Reagovat

Ony objevy lze interpretovat i jinými způsoby, leč nevyhnutelně musí narazit na současné oficiálně přijímané paradigma.
Nevím, proč by evoluce měla nutně být v rozporu s Bohem, coby stvořitelem, naopak si myslím, že stvoření člověka nikoliv skrze hotové navržení a konečné provedení na samém počátku, ale díky oné náhodnosti a postupnému vývoji, kdy se z neživého stane vědomá bytost, je zajímavější pojetí stvoření, spíše ukazující na velikého umělce, než jen na pouhého inženýra a technika, který v zásadě ovládá a pracuje jen s možnostmi hmoty. Základní prvek evoluce funguje, pokud v jeho přizpůsobování současnému poznání dochází ke vzniku dogmat, tak to spíše ukazuje, že ještě nevíme všechno a evoluce je mnohem složitější jev. Například bych poukázal na to co popsal Josef Veselý v prvním díle své trilogie, kdy se nepříbuzné druhy vydávají stejnou cestou, která se ukázala být efektivní, třeba výskyt "šavlozubých" dravých druhů, jak mezi šelmami, tak mezi vačnatci.

19 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 7. června 2011 v 15:31 | Reagovat

[18]: Zdravím Tě, Pavle,

ano, máte pravdu v tom, že někteří nemají problém s evolucí a Bohem...dokonce i mezi mnohými křesťany. Jsem však toho názoru (jako mnoho dalších), že to odporuje křesťanství - tedy zjevení v Bibli. Pro Vás to samozřejmě není směrodatné, protože ji nepovažujete za autoritu, ale chci tím říct, že křesťané ano:)

S pozdravem

Marpefi

20 Jan N. Jan N. | 21. června 2011 v 22:05 | Reagovat

Dobrý den,
nejspíš Vám nedochází jeden důležitý fakt, a to že Evoluční teorie je pouze teorie, pokud máte důkazy, že není pravdivá a máte něco lepšího tak to honem publikujte jako vědecký článek! Teorie vědci předkládají k tomu, aby se jiní vědci pokusili danou teorii vyvrátit.

Mimochodem, když zde házíte důkazy, pište zdroj, zašlápnutý trilobit botou mě totiž vážně zaujal.

21 Marpefi Marpefi | 22. června 2011 v 12:39 | Reagovat

[20]: Zdravím Vás,

ano, hluboce souhlasím...je to jen teorie...zde bojuji hlavně proti tomu, že se to jen jako teorie neprezentuje.

Mnozí vědci se Vám vysmějí, pokud ET nepřijímáte...oni ji berou jako fakt.

K odkazům...naleznete info různě po internetu:
http://www.memento.junweb.cz/diapozitivy3.htm

S pozdravem

Marpefi

22 Jan N. Jan N. | 27. června 2011 v 15:51 | Reagovat

Ano, máte pravdu, že hodně biologů se staví k evoluční teorii jako k dogmatu, ale je to podobné jako lidé, kteří věří v Boha s jedním podstatným rozdílem,   neexistují věřící, kteří neberou boží existenci jako fakt, zato je hodně vědců, co se staví k evoluční teorii pouze jako k teorii a tak je podle mě nutné se na tuto problematiku dívat. Navíc evoluční teorie nepopírá existenci boha (tedy pokud neberete Bibli doslova).
Jinak k odkazu a nálezům popírající evoluční teorii, spousta jich evoluční teorii vůbec nepopírá, ale naopak potvrzuje, to jsou například druhy ve stázi (evolučně zamrzlé). Ke stopám mohu jen říci, že většina vypadá jako podvrh a pokud o nich nepřečtu článek, nebo je neuvidím na vlastní oči, budu je jako potencionální podvrhy brát (ano máte pravdu, Piltdown je podle mě to samé z druhé strany barikády).

Děkuji za Vaši slušnost, ne každý člověk se kterým se názorově rozcházím jedná tak jako vy.

23 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 27. června 2011 v 19:57 | Reagovat

[22]: Zdravím Vás,

ano, plně doznávám, že v Boha bezmezně věřím...snad jen důvěra Jemu mi trošku pokulhává...ale snažím se.

Zpět k evoluci...na podstatném se shodneme...je to teorie. Možná byste se divil, ale tak jako někteří bezmezně věří v Boha, tak je také nemálo těch, kteří bezmezně věří v evoluci - případně v Boží neexistenci.

Proto bychom o tom všem mohli dlouze polemizovat.

Co se pak týče těch nálezů, asi máte pravdu s tím, že míra protiřečení evoluční teorii je různá (něco je přímo kámenem úrazu, jiné spíše ukazuje na opak méně). Nicméně mají tyto nálezy a různé argumenty opačný směr - nepřímo potvrzují Biblické tvrzení.

Víte, asi mě nazvete fanatikem, ale běřím bibli - doslova. Samozřejmě je nutné přihlédnout k různému kontextu apod., nicméně při mém obrácení mi Bůh dal poznat, že bibli věřit můžu a mám (http://zivot-nazory.blog.cz/1001/muj-smysl-zivota).

A konečně - ano, evoluční teorie Boha nepopírá..alespoň ne jiné než křesťanského. Ačkoliv existují i mezi křesťany mnozí "teističtí evolucionisti", kteří tuto nauku přijímají a obhajují, jsem opačného názoru a věřím, že je podstata ET v přímém rozporu se sdělením Bible...ale to už by bylo na teologickou debatu.

Ještě poslední poznámka...pokud se nepletu, zmiňujete teorii zamrzlé evoluce...podle mého názoru to však není nic jiného než pokus se vypořádat s nepohodlnými nálezy a objevy. Těch zamrzlých věcí se ukazuje čím dál více.

Mějte se hezky

S pozdravem

Marpefi

24 dygestor dygestor | 17. října 2011 v 16:43 | Reagovat

sem tam vylez z kostela a začni přemíšlet vymatlanče

25 Marpefi Marpefi | 17. října 2011 v 17:11 | Reagovat

[24]: Zdravím Tě,

děkuji za vzdání pocty. Nějaký argument by však v zásobě nebyl?

Mj. prezentuji nejen svůj názor, ale názor tisíce vědců (podle Tebe "vypatlanců"). Takže tak je to s náma:)

Přeji hezký den

Petr

26 viagra viagra | E-mail | Web | 15. července 2015 v 4:09 | Reagovat

Looking for wie erkennt man echte <a href="http://viagra7sideeffects.com/">buy viagra in london england</a>?   Your source for <a href="http://cialis7sideeffects.com/">very cheap cialis</a> online information.

27 low low | E-mail | Web | 23. července 2015 v 14:23 | Reagovat

The for the supreme suppliers <a href="http://cheap7priceviagra.com/">viagra low price</a> great am so.   Our recommendation is to consult with several loan spe<a href="http://cheap7pricecialis.com/">cialis low price</a>ts for their input.

28 tadalafil tadalafil | E-mail | Web | 26. července 2015 v 20:42 | Reagovat

Biotin and the about it for best deals on <a href="http://sildenafil7online.com/">sildenafil</a> a flea mall parts of.   <a href="http://tadalafil7online.com/">tadalafil</a> didnt do anything really for me.

29 generic_cialis generic_cialis | E-mail | Web | 29. října 2015 v 11:45 | Reagovat

Hello!
<a href="http://1generic10pills.com/">generic viagra</a> , <a href="http://2generic10pills.com/">generic cialis</a> ,

30 viagra_canada viagra_canada | E-mail | Web | 13. listopadu 2015 v 19:14 | Reagovat

For some <a href="http://www.cheapmedpills11.com/">viagra canada</a> could be an ideal variant, for others – Cialis Super Active would suit more.   My own doc gave me a prescription for <a href="http://www.cheapharm11.com/">buy cialis cheap prices fast delivery</a> and I have hubby's Levitra to try.

31 viagra_equivalent viagra_equivalent | E-mail | Web | 17. listopadu 2015 v 7:02 | Reagovat

What <a href="http://www.pills11medonline.com/">viagra equivalent</a> kolik to stojí Vulgarly Treatments all for zajímavým řešením.   <a href="http://edpills11.com/">buy cialis on line</a> is available by prescription only and is not for everyone.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama