Sebepoškozování - úleva, nebo prokletí?

29. ledna 2011 v 10:20 | Marpefi |  Paranormální jevy


Při brouzdání mezi blogy mladých lidí jsem se mnohdy zhrozil a uvědomil si více onu nepříjemnou skutečnost - fenomén řezání se, pálení se, tlučení se...prostě "sebepoškozování". Mnozí v něm mají svůj smysl života - někteří dokonce i dobrovolně...je to však správně? Ať již jste věřící či ateisté, jistě vnímáte, že je zde něco špatně...

Na internetu si můžete dohledat různé psychologické pohledy a teoretický rozbor tohoto jevu. Najdete si, jak a proč toto lidé dělají, jak s nimi máte mluvit apod. Tohle však není účelem mého článku. Jistě, v psychologické rovině je sebopoškozování často rychlým únikem z problému a uvolnění jakýchsi "tlaků"...nicméně může mít i jiný rozměr.

Jelikož se můj blog zabývá obhajobou existence vyšší síly, která nás stvořila (Bůh), pak se domnívám, že i toto téma musíme poměřovat a nahlížet na něj v souvislosti s Jeho existencí (stejně jako minulý článek, který se věnoval sebevraždám ZDE). Pokud totiž existuje, má k tomu jistě co říci...

Sebepoškozování - Tvůj denní chléb?

Pak se právě Ty zastav! Nevěříš v Boha? Říkáš: "di s tím někam"? Přesto se zamysli!...Pokud totiž Bůh existuje, pak je právě On klíčem k vyřešení Tvých problémů!

K sebepoškozování Tě jistě něco vedlo...někteří takto utíkají možná trochu oprávněně před různým násilím, zneužíváním a jiným neprávem. Jiní prostě z hecu, nebo proto, že je to "in"...Ať je Tvůj problém jakýkoliv, věřím, že má v konečném důsledků společný jmenovatel.

Věřím v Boha, věřím v milujícího Boha, který se mi dal zázračně poznat a přitáhl mě k sobě (viz můj článek ZDE). Věřím tedy, že tento stejný Bůh, může uzdravit i Tvé zranění - ať už je jakékoliv! Mnoho lidí se ptá: "kde byl Bůh, když se mi stalo to a to"...

Otázkou by však mělo možná být: "Kde máme my lidé Boha? Kde mu děkujeme za to, že nám dal život? Kde Jej neignorujeme? Kde jej nevyháníme z našich životů?" Více o tom, proč Bůh dopouští neštěstí ZDE.

Pokud tedy existuje křesťanský Bůh (jsi si skutečně jist/a, že neexistuje?), pak existuje i druhá strana - Satan a jeho padlí andělé = které nazýváme démony. Tato strana se všemožně snaží, aby lidi udržela co nejdál od živého Boha, snaží se je držet ve všemožném klamu a trápení, jenom aby nepoznali Boha!

Máte tedy jakési nevýslovné nutkání se poškozovat? Polévá Vás neskonalé blaho, když si ubližujete? Pak můžete mít velký problém! Je totiž pravděpodobné, že Vaše problémy mají na svědomí zlé síly, které velmi baví, když lidé trpí...Démoni se v podstatě snaží ovlivňovat a zasahovat (negativně) do života všech lidí...toto je také jejich specifická oblast, ve které se vyžívají!

Netroufám si říci, že každé dlouhodobé sebepoškozování je démonického původu (jistě i zde mohou hrát svoji roli psychické nemoci a prostě "jen" nestandardní únik z reality). Pokud ale je, pak se z toho jenom tak nedostanete...

Někdo silnější...

Chceš se upřímně ze spárů těchto problémů dostat? Pak slyš toto...Existuje Bůh! Bůh, který Tě vytvořil! Tento Bůh Tě miluje! Miluje Tě tak, že se rozhodl poslat mezi nás lidi svého Syna - Ježíše Krista, který byl ochoten zahodit svoji moc a nechat se umučit a zemřít! To všechno pro TEBE! Pro Tebe, pro mě...pro nás ztracené a hříšné lidi.

Toto udělal proto, abychom už nemuseli být odděleni od osobního vztahu s Bohem! On přišel osvobodit zajaté! Smyslem života je živý a osobní vztah s Ním!

V Bibli Ježíš říká: "byla mi dána veškerá moc na nebi i na zemi"....Není to úžasné? On je řešení! On nás miluje a chce mít s námi vztah! On Tě může osvobodit od čehokoliv, On Ti může uzdravit Tvá zranění...On Ti může dát nevýslovný pokoj, který jsem díky Němu mohl také zakusit "na vlastní kůži"...

Hledej Jej tedy! Popros Jej o pomoc! Pokud budeš upřímně hledat, jistě Ti odpoví a dá se Ti nějak poznat...O znovunavázání přerušeného vztahu s Bohem se dozvíte více ZDE.

Máš-li jakékoliv otázky, chceš-li s čímkoliv poradit, klidně mi napiš na e-mail "smyslzivota(zav)email.cz"



Pokud máte zájem a rádi byste se na něco zeptali osobně - nebo jen tak pokecali o tématu mimo veřejné komentáře, klidně mi napište do zpráv (nalevo), nebo na email= "smyslzivota(zav)email.cz"



Klíčová slova: sebepoškozování, sebetrýznění, žiletky, sebevražda, řezání se, EMO, miluju bolest, démoni, Satan
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 MissLé//apple*admin MissLé//apple*admin | Web | 29. ledna 2011 v 12:16 | Reagovat

Já an Boha věřím, trošku víc, ale sebe nepoškozuju. K čemu to vede? k ničemu..

2 Lily Way Black Lily Way Black | Web | 29. ledna 2011 v 12:19 | Reagovat

ehm, nechci být hnusná nebo tak něco..ale házet na každý blog stejnou reklamu je docela..na úrovni malých děcek..je vidět, že nad svými články hodně přemýšlíš, takže bys mohl psát i komentáře k věc :) toť zase můj názor..no, nevím, jestli se sem ještě stavím..články jsou dobré akorát..nejsem moc věřící, takže bych tu asi neměla co dělat..

3 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 12:36 | Reagovat

[1]: čauko,

jenom bych rád dodal, že na Boha věřit Ti moc nepomůže a nestačí to...

Dám Ti příklad...pokud budeš stát před výtahem, tak můžeš tvrdit "věřím, že výtah jede nahoru a vyveze tam lidi".....ale pokud do něj nenastoupíš, pak je Ti to prd platné:)

Věřím, že víš, kam tím mířím...

Verš z bible:
"Ty věříš, že je jediný Bůh? Dobře děláš. Tomu ale věří i démoni – a třesou se!"....

Marpefi

4 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 12:39 | Reagovat

[2]: Zdravím,

stejné komentáře jsou ryze praktickou věcí:) Proto se omlouvám, ale snažil jsem se vytvořit univerzální text se společným jmenovatelem všech článků. Hold vytvořit někdy jen jeden komentář a pořádně se nad ním zamyslet trvá hodně dlouho...není tedy v mých silách to takto činit...právě proto jsem vytvořil jeden článek, který se k tomuto vyjadřuje...

Myslím si, že je to v rámci možností jednoho člověka mnohem přijatelnější takto...

Jinak se mi líbí Tvé "nejsem moc věřící"...:) hezké...buďto v Boha věříš, nebo ne (nebo si člověk není jistý)....nic mezitím není..

A pokud člověk v koutku duše alespoň připouští existenci Boha, měl by Jej jistě hledat...protože má rozhodně co získat a věřím, že nemá co ztratit...

Marpefi

5 Shabota Katame Shabota Katame | Web | 29. ledna 2011 v 15:52 | Reagovat

Ano, přesně tak. Nikdo nikdo neví, jak to bude po smrti.. nikdo.. možná jen ti mrtví, pokud jsou opravdu mrtví, že?

6 Muffinká^ Muffinká^ | Web | 30. ledna 2011 v 14:12 | Reagovat

Jsem ráda, že ten článek někdo pojal tak, jak jsem to myslela já. ((:

7 Luna Bai Luna Bai | Web | 2. února 2011 v 13:28 | Reagovat

Ty si sem své názory psát mužeš a nikdo tě neodsuzuje. Já mám také své názory. Jsou čistě moje. A já si je taky mužu psát na blog. P.S.: Nikdo neví co je to život. Nikdo.

8 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 2. února 2011 v 18:18 | Reagovat

[7]: Ahojko,

nesouhlasím...ví to Ten, který jej dává:)

Marpefi

9 Babe Babe | Web | 3. února 2011 v 20:18 | Reagovat

[8]: A jak to ty můžeš vědět? Tys ho nikomu nedával :P

10 agrenej agrenej | E-mail | Web | 4. února 2011 v 19:54 | Reagovat

"Chceš se upřímně ze spárů těchto problémů dostat? Pak slyš toto...Existuje Bůh! Bůh, který Tě vytvořil! Tento Bůh Tě miluje!"

Kde máš důkaz, že to není démon, který si jen s náma hraje a dává lidem falešnou naději? Kde máš důkaz, že si skutečně uvěřil v dobrého boha? Bible? To není důkaz hošánku. Je to kniha napsaná lidmi, kteří byli něčím ovlivnění. Kde máš důkaz, že je neovlivnil při jejich sepisování démon?

11 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 6. února 2011 v 17:42 | Reagovat

[9]: Nevím, věřím - ale na základě rozumných argumentů a osobních zkušeností

12 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 6. února 2011 v 17:50 | Reagovat

[10]:

Zajímavý argument, při kterém když budeš aplikovat toto uvažování moc daleko nedojdeš, protože by sis nebyl jistý vůbec ničeho.

Já tomu prostě věřím...pakliže by démoni dělali a způsobovali toto naplnění a tuto lásku, pak by to byli tedy koumáci...

Ale zpátky - v podstatě, kdybychom měli být naprosto objektivní, pak si nemůžeme být jisti naprosto ničím - já Mu tedy věřím a odevzdávám se Jemu...

Bůh to moc dobře ví a proto taky v bibli píše "Bez víry však není možné zalíbit se Bohu. Kdo k Němu přistupuje, musí věřit, že Bůh jest, a že se odměňuje těm, kdo ho hledají"...

Takže asi tak - Bůh moc dobře ví, že si jisti být nemůžeme. Ale dal nám dostatek důkazů k tomu, abychom se mu mohli s důvěrou odevzdat.

Navíc je to podobné, jako s rodiči...také jim důvěřujeme a odevzdáváme se jim do rukou...nemůžeme si být jisti, když jsme malí mnohými věcmi, přece však jim důvěřujeme..

Marpefi

13 bangbanggr bangbanggr | E-mail | Web | 6. února 2011 v 20:14 | Reagovat

Podle mě je sebepoškozování Úleva...já si vždycky ulevím od bolestí tímhle zpusobem..k ničemu to nevede to jo..ale ulevíte si aspon na chvilku...

14 agrenej agrenej | E-mail | Web | 6. února 2011 v 20:16 | Reagovat

[12]: Takže když to rozvedeme do extrému, tak jsi vlastně ochoten akceptovat víru v démony. Je to tak?

15 bangbanggr bangbanggr | E-mail | Web | 6. února 2011 v 20:20 | Reagovat

Asi jo?

16 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 7. února 2011 v 18:24 | Reagovat

[14]: jakýpak extrém? Já jsem o jejich existenci v podstatě přesvědčen...

Ale raději si definujme, co vidím pod pojmem démon...

Démon je podle mě a bible padlý anděl...duchovní bytost, která je v opozici proti Božímu stvoření...

V tomto smyslu ano, je to tak...

17 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 7. února 2011 v 18:25 | Reagovat

[13]: Ahojko,

pokud budeš chtít, napiš mi na mail, můžeme to rozebrat a pokecat

Měj se

18 agrenej agrenej | E-mail | Web | 7. února 2011 v 20:36 | Reagovat

[16]: Špatně jsem se vyjádřil. Když to dovedeme do extrému, si ochoten akceptovat, že si zasvětil celý život zlu. Je to tak?

19 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 8. února 2011 v 20:59 | Reagovat

[18]: čauko,

jo takhle...

Ne, to nejsem ochoten akceptovat, protože naopak věřím, že jsem svůj život odevzdal do rukou milujícího Boha, který stvořil tento svět, a že jenom u Něj můžu naplnit smysl mého bytí

Pokud pokládáš Boha za zasvěcení se zlu, pak "co ti na to říct"?...

Marpefi

20 agrenej agrenej | E-mail | Web | 9. února 2011 v 18:33 | Reagovat

[19]: Já hlavně pokračoval v té diskusi "nejistoty". Pokud by se ukázalo, že křesťanský Bůh existuje jakožto démon, který se snaží svést lidi z pravé cesty, tak vlastně bys měl být ochoten akceptovat, že si život zasvětil zlu, protože v takovém případě bys to totiž opravdu udělal.

21 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 9. února 2011 v 18:38 | Reagovat

[20]: Čauko,

No kdybychom byli na teoretické rovině, tak samozřejmě ano...

To samé ale můžeš říct, že bůh je kopírka a já mám uznat, jestli je to pravda, že jsem kaňka inkoustu...ano, pokud by byl kopírkou tak nejspíše ano...:) v teoretické rovině můžeme tyhle "ano" a "ne" papouškovat donekonečna. Tady jde o to, má-li kdo své tvrzení o co opřít.

To je však všechno jen hraní se slovy. Úplně stejně ale platí následující - pokud existuje křesťanský Bůh, pak máš velký problém, neboť jsi k Němu v opozici a nechceš Jej...

Marpefi

22 agrenej agrenej | E-mail | Web | 9. února 2011 v 23:11 | Reagovat

[21]: Otázka je, co skutečně od nás vyžaduje. Zda je mu milejší slepá odevzdanost, či ochota se postavit vlastním problémům čelem a nespoléhat se na jeho pomoc. Zda ocení více člověka, který se chová jako křesťan z vlastní vůle, či člověka, který se podřídil daným pravidlům. V druhém případě budeš mít možná ty větší problém, než já.

23 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 10. února 2011 v 19:00 | Reagovat

[22]: Čauko,

očekává od nás víru a spolehnutí se na něj...(v rámci také Jím stanovených pravidel:)

Pokud tomu rozumím správně, tak vyvyšuješ lidskou vlastnost "vše si vyřešit sám"...jenže ať se Ti to líbí nebo ne, tak na to nemáš...nemáš na to ty...nemám na to já...nemáme na to nikdo...nemůžeš ovlivnit okolnosti, nemůžeš ovlivnit spousty věcí...

Ano, můžeš se snažit o mnohé, můžeš třeba i něco dokázat...ale to už bychom se dostávali pryč od toho, co je smyslem života - vztah s Bohem...

A láskyplný vztah je založený na vzájemné interakci...znovu opakuji- je to podobné jako s rodiči a dětma...odevzdanost a závislost dětí je přirozená...ano, mohou se vzpírat a často to dělají a rodiče jim sotva vysvětlí, že si zbytečně staví hlavu, protože si myslí, že sežrali svět, ale zatím ví prd:)

Myslím, že to můžu vztáhnout i tady...

Marpefi

24 agrenej agrenej | E-mail | Web | 10. února 2011 v 20:11 | Reagovat

[23]: Ale vztah rodičů a dětí je i o tom, naučit je samostatnosti, aby nebyli závislí na pomoci rodičů celý život. :-) To ti nějak uteklo, ne? :-)

25 satanluko satanluko | 14. února 2011 v 19:14 | Reagovat

dobrej článek... :-)  :-)  :-)  :-)  8-)

26 satanluko satanluko | 14. února 2011 v 19:15 | Reagovat

[24]: no a co jako ma tu aspoň něco

27 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 14. února 2011 v 19:24 | Reagovat

[24]: jak se spolu můžeme bavit na rozumné úrovni, když nedokážeš pochopit (nebo možná spíše rypkáš a moc dobře chápeš?:) pointu podobenství?

Nikde jsem nepsal, že je toto podobenství 100% reálné se všemi relevantními aspekty..

O čem se pak můžeme bavit? :)

Asi to vzdávám 8-)

28 Agrenej Agrenej | E-mail | Web | 14. února 2011 v 21:54 | Reagovat

[26]: To má širší souvislosti. :-D Je to střípek s dlouhé, předlouhé diskuze. :-D

29 Agrenej Agrenej | E-mail | Web | 14. února 2011 v 21:56 | Reagovat

[27]: Tak já jsi jsem jistý tím, že nic není 100%. :-D  Ale pokud říkáš, že je to jako vztah rodiče k dítěti, tak by pak bylo lepší místo podtržení určitých aktivit, vyškrtnou ty aktivity, které do toho nezahrnuješ. :-D

Příliš dlouhá debata si na nás vybírá svou daň. :-D

30 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 16. února 2011 v 17:46 | Reagovat

[29]: v tom souhlasím...upřímně už se ztrácím v tom, co jsem psal Tobě, kde jsme to psali a v jakých souvislostech:)

31 agrenej agrenej | E-mail | Web | 16. února 2011 v 18:29 | Reagovat

[30]: Řekl bych, že nejlepší bude to opravdu svést pod jeden článek..

32 in-light-of-the-moon in-light-of-the-moon | Web | 17. února 2011 v 19:43 | Reagovat

Ahoj, moc pěkné, lépe by to vyjádřit snad ani nešlo.

33 Amia Amia | Web | 17. února 2011 v 21:56 | Reagovat

[30]: Neumíte mít přehled, pánové? :D  ;-)

34 Tereza =) Tereza =) | E-mail | 19. února 2011 v 13:01 | Reagovat

Spousty lidí s tím má veliký problém :-( A když to zajde tak daleko, že už bez toho nemůžeš žít, měl by jsi  ihned vyhledat pomoc psychiatrů. Každý z nás už asi v životě pocítil něco, co mu říkalo: „Život už stejně nemá cenu, tak proč to neskončit?“. Problém ale je, že sebevražda je přímá cesta do pekla. A proto jsem ráda za každého, kdo si uvědomí, co dělá a jaké to pro něj může mít následky. :-)

35 velbloud velbloud | 22. února 2011 v 13:06 | Reagovat

Na dvanáct let, máš velmi oduševnělé postoje a záviděníhodný přehled. Fandím Ti :-D

36 Marry Marry | 7. dubna 2011 v 15:48 | Reagovat

Dobrý den... jsem bývalá křestanka a ted nemám nic k vašemu článku ale ke křestanství vůbec protože mě zarazil ten obrázek...Myslíte si že správným znakem křestanství je kříž? Na kterém zabili vašeho pána? To je první co vám chci vytknoutZde je jeden příklad(lehce kopíruji od aluska.org) Rodiče měli málou holčičku a oni jí zabili třeba jí ubili jedním nožem... Tak si ten nůž vezmete a bude to váš talisman a všude ho budete nosit a každý rok to budete slavit tím že sníte její nejoblíbenější zvířátko třeba králíčka (velikonoce). Nevím zda to pochopíte ale mě to smysl dává. Dál... původní zamyšlení krista bylo správné aby se k sobě chovali lidé hezky ale potom si církev z jeho výroků udělala náboženství a z toho šli jenom peníze např.: za stavění kostelů které šly z daní lidí(psalo se v bibli o kostelech?Jak je možné že v kostele jste s našim pánem když se píše že pán je všude?), Dále se vymislelo že čarodějnice jsou zlé a strašné a to je zabíjeli jenom za to že měli mateřské znaménko(nepíše se v bibli že vražda je hřích?),Platilo se za propustky do nebe a to je jenom další sklizen peněz obyvatelstva, nemyslím si že takhle by to kdy ježíš chtěl a nebo dokonce vesmír .Děkuju za případnou odpověd'

37 Vaness Vaness | 7. dubna 2011 v 16:22 | Reagovat

[20]: Když už tak jediné co po nás bůh chce je abychom byli k sobě všichni hodní nepáchali zlo atd ale to by se nám stejně vrátilo(peklo jakožto následky našich  špatných činů karma,ráj jakožto následek našich dobrých činů a zase karma).Hlavně abychom byli hodní jak k sobě tak k planetě zemi jako ke všem lidem,zvířatům rostlinám a všemu bohatství čím nás matka země zahrnuje

38 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 7. dubna 2011 v 19:45 | Reagovat

[36]: Zdravím Tě Marry,

děkuji za upřímnost...

K tomu kříži...rozumím Tvému postoji, ale nesdílím jej...sama Bible svým způsobem poukazuje na Kristovu krev, která nás vykupuje z našich vin...

Osobně mám třeba problém s křížem, kde je Ježíš...nicméně symbol kříže mi nevadí - protože jde o symbol vykoupení. Symbol lásky, kterou byl ochoten Bůh podstoupit...

Nicméně kříž sám o sobě (myslím jakékoliv křížky a krucifixy) jsou ničím...prostě jen předmětem, který nemá naprosto žádný účinek či cenu...jedná se pouze o symbol

Pak píšete o kostelech a církvi, která se vzdálila bibli...a víte co? Máte pravdu...pravděpodobně narážíte na římskou církev (katolickou) a to souhlasím...po několika staletích od Ježíšově smrti překroutili mnohé biblické učení...změna přišla až reformací, kdy začali znovu vznikat biblické církve (protestanti). Sám jsem protestant a mám mnoho výhrad proti katolické církvi..

Abych to shrnul...pokud jsi odešla od Pána Ježíše pro důvody, které píšeš, pak jsi odešla zbytečně, protože všechno to je samozřejmě špatné a Pán Ježíš učil něco jiného...hold jsme lidé a ti často dělají zlé věci...právě proto Boha potřebujeme...o odpustcích nemluvě...

Klidně se ptej, rád zodpovím, budu-li vědět.

Petr

39 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 7. dubna 2011 v 19:48 | Reagovat

[37]:Ahoj, nemyslím, že nás "matka země" něčím zahrnuje...pokud jsme stvořeni Bohem, pak On je ten jediný, komu patří dík a sláva.

S tou láskou máte pravdu...Bůh po nás požaduje lásku k druhým a odpuštění...ale také touží po vztahu s námi...tento vztah máme však porušený. Proto přišel mesiáš..proto musel Ježíš zemřít, abychom mohli být my vykoupeni.

S pozdravem

Petr

40 Marry Marry | 8. dubna 2011 v 20:45 | Reagovat

[38]: Myslím si že každý člověk si za svoje hříchy platí od začátku až do ted a ktomu nepotřeboval smrt nevinné duše. Od pána ježíše jsem neodešla, věřím v jeho správný postoj a že je ted' na správném místě, věřím i v boha akorát mu říkám jinak a taky ho kousek jinak beru.  Akorát např.: nerada chodím do kostelů...proč? Protože za všechnu svou historii se tam muselo odehrát tolik vražd a tolik uděsných činů že se tam cítím tak špatně jak to jen jde a nejsou to jen kostely ale i určité hrady a zámky. Kříž jako on samotný je určitý znak a každý si něco na sobě nese. Kříž beru jako smrtící a mučící nástroj na které se zabíjelo a nemám ho ráda jak pro jeho vzhled tak jako pro jeho účel. Jak jsem říkala mám svou víru a nepotřebuju k ní aby mi někdo nebo něco rozkazovalo co a jak mám dělat. Mám svobodnou vůli a proto si myslím že není žádné náboženství které by věřilo v přesně to v co věřím já. Části jsou toho v budhismu a křestanství ale neznám žádnou víru co by mi dala čisté důkazy na ní. Hledám víru sama v sobě a myslím že to je jediné místo odkad' můžu čerpat a to je zároven' jediné místo které mi dává čisté důkazy. Nejsem psychicky narušená ani nijak zvlášt jinak labilní :D a Vaness jsem taky já omylem jsem klikla na jinou přezdívku. Dík dávám najevo všemu co mi dává najevo svou oddanost. Jak stromu co mi zajišt'uje stín, jak zvířeti co jím, jak kousek mechu ve kterém se obložím nesnažila jsem se básnit ale myslím že žijeme v matičce zemi a ona nám dává všechno co potřebujem a kdybychom za její dary neděkovaly jí neměli bychom kde žít. Poute pro ilustraci je mi pouze 13 aby jste si nemyslel

41 Marpefi Marpefi | E-mail | Web | 8. dubna 2011 v 22:27 | Reagovat

[40]: Ahojko,

víš, rozumím tomu, co chceš říci, ale v tom případě nevěříš v toho Ježíše a Boha, který se nám dal poznat v Bibli...Ježíš Bible byl umučen, pohřben, po 3 dnech vzkříšen a v od té doby sedí ilustračně řečeno po pravici Boha...

On řekl: "Já jsem ta cesta, pravda a život, nikdo nepřichází k Otci (Bohu), než skrze mne"...

Pokud tedy hledáš v sobě, není to pravý Ježíš, není to křesťanství...

K těm kostelům...v podstatě souhlasím...zvláště katolické kostely jsou postaveny na mystických a jiných místech, kde se obětovávalo modlám apod...taky s tím mám problémy...

K Tvému postoji ke křížům...respektuji to a pokud Ti to dělá problém, plně to chápu a neměl bych problém jeho nošení apod. nějak obhajovat...jak jsem se již zmínil...je to pro mě symbol spásy...to, že to byl nástroj smrti také paradoxně znamená, že se stal nástrojem našeho vykoupení...

Jinak na 13 let jsi docela přemýšlivá - chválím.

Měj se hezky

Marpefi

42 alik alik | 21. května 2011 v 21:43 | Reagovat

[13]:Úleva? Ano, ale je to jako drogy, abys ses uspokojila musíš mít pořád větší a větší dávku. Takže se nejdřív budeš řezat málo a pak víc a víc až si podřežeš žílu, potom tepnu a nakonec si uřízneš ruku?? Nebo zkusíš jiné místo? Uvědomuješ si, že ti nadosmrti zůstanou jizvy? Víš, jak si to budeš vyčítat až budeš dospělá? Až budeš mít problém najít si práci, protože ti jizvy ubírají dobrý dojem? Až se tě tvé dítě zeptá ,, Mami proč máš ty ošklivé jizvy na ruce?"
A ty budeš muset odpovědět: ,,Protože jsem se v dětství řezala, bylo to velmi hloupé." Víš jak si tímto budeš podrývat autoritu stejně jako si teď podrýváš kůži? Věř mi, nech toho, než to dosáhne takto daleko.

43 charlotteJudy charlotteJudy | Web | 30. března 2012 v 16:56 | Reagovat

Tedy chápuli to správně, když nevřící, sebepoškozující člověk začne věřit v Boha zmizí jeho problémy i jeho nutkání si ubližovat? Jestli si to opravdu myslíš tak si to zřejmě nikdy nezažil. Jinak lidé jsou tu díky evoluci. Díky splinutí vajíčka se spermií.
A na závěr dotaz, který nesouvisí s článkem. Nevím zda-li je to v bibl napsáno, ale mě to vždy zajímalo. Adam měl 25 žeber?

44 Marpefi Marpefi | 31. března 2012 v 17:34 | Reagovat

[43]: Ahoj Šarloto,

děkuji za Tvůj příspěvek. Na tvoji otázku odpovídám - NE, neznamená to, že automaticky přestanou problémy. Ano, u mnohých ano, pokud jsou tyto problémy démonického původu. U jiných může být změna postupná.

Co si vlastně představuješ pod pojmem "věřit"?

Druhá věc - ano, lidé jsou tady díky splinutí vajíčka se spermií...to souhlasím. Proč si myslíš, že to vylučuje existenci BOha, nebo podporuje evoluci?

K tomu dotazu - v Bibli nic takového není a ani to není důležité podle mého názoru. Asi narážíš na to, kde se vzala jeho paní - Eva. Já to vidím takto - když přijdu a uberu ti jakoukoliv kost ve Tvém těle, Tvé dítě to nepoznamená...bude mít onu kost v pořádku...stejně tak to vidím s Adamem:)

Hezký den

Petr

45 charlottejudy charlottejudy | Web | 1. dubna 2012 v 10:20 | Reagovat

[44]:: Děkuji za odpověď.

46 Marpefi Marpefi | 1. dubna 2012 v 14:40 | Reagovat

[45]: zdravíčko,

za málo...

Můžu se ještě zeptat na onu otázku, co si představuješ pod pojmem "věřit"? Díky

47 k k | 23. ledna 2013 v 18:53 | Reagovat

Prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se sebepoškozování... Děkuji http://www.mojeanketa.cz/pruzkum/204905122/

48 xXx xXx | 2. března 2014 v 22:47 | Reagovat

Hm, tak tenhle článek je absolutně o ničem! Bůh a sebepožkozování mají jedno společné - v ničem vám nepomůžou a nic se tím nevyřeší!

49 skritek-natka skritek-natka | 10. listopadu 2014 v 21:35 | Reagovat

,,Bože můj" -_- ... pokud si nedokážete sami odpomoct od sebepoškozování tak zajděte k psychiatrovi - BŮH NEEXISTUJE (důkazy :DD???)... to je jako kdyby někdo řekl rakovinou nemocnému člověku, aby se modlil k bohu že mu pomůže a že ho uzdraví - a stejně ho bůh z rakoviny neuzdraví :)(pokud rakovinu přežije tak to díky lékařské péči, lékům, chemoterapii atd. )... A víte proč někoho sebepoškozování baví? Ne kvůli nějakejm démonům, ale třeba jsou masochisti že :D taky možnost :D ... PROMIŇTE ALE NESNÁŠIM KŘESŤANY KVŮLI TOMU CO SI MYSLÍ O HOMOSEXUÁLECH! VŠICHNI MAJÍ STEJNÁ PRÁVA A I KDYŽ TO NEPATŘÍ K ČLÁNKU, JE DŮLEŽITÉ ABY JSTE TO POCHOPILI - VŠICHNI!!!!

50 Marpefi Marpefi | E-mail | 11. listopadu 2014 v 19:30 | Reagovat

[49]: Vážený skřítku,

díky za Tvůj komentář...mám k němu pouze pár postřehů:)

- důkazů existuje habaděj...např. http://www.buh-krestanstvi.cz/news/dukazy-existence-boha/

- existuje nejeden člověk, kterého Bůh nadpřirozeně z rakoviny (nejen) uzdravil

- k těm homosexuálům - jaká práva jim upíráme?

Přeji hezký den.

Petr

51 Ignác Ignác | 11. října 2015 v 0:53 | Reagovat

Jsem verici a také jsem se poskozoval. Nenávidím depresivní stavy a život v zahálce. Texty z Kazatele a Přísloví mi vždy zni v uších a to - chvilku si zdrimnes chvilku pospíš chvilku složíš ruce v klín a chudoba prijde na tebe jako pobuda a nouze jako ozbrojenec, .... Anebo jdi se lenochu podívat k mravenci..... A když jsem v depresi kdy dlouhodobě jsem vším vyčerpán a nemám sílu jít dále, rozrezal jsem si kůži na rukách a nohách a to mi pomohlo se dostat do reality a pak jde zase fungoval. Ztrestal jsem line ačkoliv požehnané tělo které tihlo k lenosti a podřídil jsem jej poslušnosti mysli. Ano poškozoval jsem tak chrám Ducha svatého a byl to hřích. Vyznal jej a nechci v tom pokračovat. Nicméně jizvy i po měsíci jdou vidět a hledam způsoby jak to zvládnout bez nože nebo šroubováku. Každopádně chápu proč v katolických řádech se mniši mučili...a to z prostého důvodu, aby jim z toho režimu nehrklo v kouli.

52 Sova Sova | 23. března 2016 v 15:26 | Reagovat

Zajímaly by mě názory předchozích diskutujících na Ignáce. Jsem na tom podobně. :-?

53 Es2017 Es2017 | E-mail | 14. března 2017 v 20:55 | Reagovat

Ahojte, som študentkou psychológie v Olomouci. Oslovujem vás prostredníctvom tohto príspevku z dôvodu, že *hľadám* ľudí - konverzačných partnerov pre svoju bakalársku prácu, ktorá je zameraná na zámerné sebapoškodzovanie. Výskum bude prebiehať formou rozhovorov. Všetko bude kompletne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí vo veku od 18 rokov, ktorí sa v minulosti či naďalej v súčasnosti sebapoškodzujú. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktuje prostredníctvom mailu: vyskumdsh2017@gmail.com. Ďakujem vopred.

[13]:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama